カテゴリー「19. タチアナ・サムツェン」の2件の記事

う~む。つるんでいる人が嫌だ・・・。

Tatianaleonardrowe タチアナ。埋葬式にいらっしゃいました。お綺麗でした。でも、えぇ~っ!なんで、一緒にいるのが、レオナルド・ローなの(-_-;)

|

熱烈キスで解雇された女性

8d675e5fc3b134b0 7ed10cd790354108

Untitled Img_2

Tatiana Thumbtzenは、かの有名なThe way you make me feelでマイコーと共演したあの女性です。なんと彼女、元は日本でモデルをしていたんですね~。で、オーディションであのSFに出ることになり、その後もBADツアーで一緒にまわっていたんだとか。ところが、ツアー中にマイコーのセクシーさに負けて、つい熱烈なキスをショーの間に彼女がしてしまい、即解雇され、シェリル・クロウにとって代わられたんだとか。ちなみに、これがマイコーの初めてのpublic kissだったそうです。

http://www.contactmusic.com/new/xmlfeed.nsf/mndwebpages/j...

で、それだけでは、終わらないんです。タイミング的には、たまたまだ、と彼女は言っていますが、裁判中に"The way he made me feel"という本を出版しているんです。

The Way He Made Me Feel: From The Memoirs Of Tatiana Y. Thumbtzen Book The Way He Made Me Feel: From The Memoirs Of Tatiana Y. Thumbtzen

著者:Tatiana Y. Thumbtzen,Tonia Ryan
販売元:Wii Books
Amazon.co.jpで詳細を確認する

そこで、マイコーとの関係を書いているんだとか。以下、要約。

I was very nervous that final night as I got onstage. I kept questioning whether or not I should really kiss him. I knew the crowd would love it. But I was also under the impression, both from my time with Michael and from what others in the production company had told me, that Michael had a crush on me. I had sensed it from our eye contact, from gestures, from hugs, from sweet little things he said or did.
We got to the end of the act, and I was standing in front of him. My hands were on his collar and I was looking right into his eyes. He had this very sexy look on his face. He bit his lip. I pulled myself forward, toward him, and he put both of his hands on my hips. We embraced, and then kissed each other full on the lips. The crowd freaked out. I pranced off the stage, and Michael went on singing and laughing, entertaining with more life in his voice than I had ever heard before.

インタビューでは、マイコーのことだけではなくて、他に共演した人たち(ロバート・デ・ニーロとか)のことも書いていると言っていますが。
http://www.msnbc.msn.com/id/7010637/
(インタビューはまんなからへんの動画です)

インタビュー中に"I am available."とさりげなくマイコーにアピールしているのが笑えました。

※tatiana関連は、この方がアップしています。↓
http://www.youtube.com/profile?user=seximamma1222

彼女がキスをしたことで、タブロイドは、マイコーのメイクアップ担当のカレン・フェイとの関係は終わり、タチアナと付き合っているという報道をしていたそうです。実際は、二人とも何もなかったようですが。

そして、追加情報。あの人は今?という感じですが、タチアナは最近オバマグッズを売っていた(る?)らしいです。マイコーのお父さんとの写真は去年のヴェガスでのダンパにて。相変わらず綺麗ですね~!

Img

| | トラックバック (0)